Instalare, configurare și plată Jivochat în Moldova
Compania SEMSEO este partener oficial al companiei Jivochat în Moldova din 2018. Oferim servicii de instalare și configurare a chat-ului online pe site-ul dvs. Și, de asemenea, prin intermediul companiei noastre, puteți plăti licențele Jivochat prin transfer bancar + 20% TVA la cursul BNM cu obținerea de e-factură.
Opțiunile Jivochat:
- Mai mult decât un consultant online: Chat pe site, rețele sociale, mesagerii, e-mail și apeluri, toate într-un singur program pe computer sau smartphone.
- Chat pe site: Pentru mulți clienți, contactarea prin chat este o modalitate psihologică mai ușoară de comunicare decât un apel. Și pentru afacere, aceasta este o oportunitate de a converti mai mulți clienți potențiali. Un angajat poate gestiona până la 5 dialoguri simultan, fără pierderea calității serviciului.
- Mesaje din rețelele sociale și mesagerii: Mesajele clienților din VKontakte, Odnoklassniki, Facebook, Viber și Telegram vor veni în aplicație și vor fi distribuite între angajați. Clienții care vin pe site-ul dvs. pot continua conversația în rețeaua lor socială preferată.
- Chat pentru versiunea mobilă a site-ului dvs.: Clientul poate scrie sau vă poate suna în doar câteva atingeri. Datorită Jivo, achizițiile de pe dispozitivele mobile pe site-ul dvs. vor crește, iar comunicarea cu clientul poate continua în mesageria sa preferată.
- Aplicație mobilă pentru lucru: Aplicația pentru IOS și Android permite gestionarea corespondenței cu clientul direct de pe smartphone sau tabletă. Este posibil să se lucreze simultan pe mai multe dispozitive.
- Invitații active în chat: Invitațiile active atrag clientul în dialog cu managerul. Cu o ajustare precisă a invitațiilor, conversia în solicitări pe site-ul dvs. va crește de 4 ori. Suntem la dispoziția dvs. 24/7 pentru a vă ajuta cu setările eficiente. 😉
- Urmărirea vizitatorilor pe site: În aplicația JivoSite se vede ce se întâmplă pe site-ul dvs. în timp real. Cine vizualizează site-ul acum, de unde vin vizitatorii și ce fac în acest moment.
- Lucrul în echipă cu clienții: Puteți nu numai să transferați dialogul altui angajat, ci și să-l adăugați în chat cu clientul. Acest lucru este util atunci când aveți nevoie de ajutor de la un coleg, dar nu doriți să părăsiți dialogul.
5 moduri de a crește vânzările cu Jivo
Și alte facilități ale versiunii PRO Jivochat
1. Instrumente de control vă permit să fiți la curent: Cu ajutorul rapoartelor, puteți controla timpul de lucru al angajaților, promptitudinea răspunsurilor către clienți și alte parametri. De asemenea, aveți acces la istoricul tuturor dialogurilor din ultimele 2 luni, cu evaluări ale calității muncii angajaților date de clienții dvs.
2. Fragmentele rapide fac munca operatorului mai eficientă. Fragmentele rapide fac munca mai eficientă. Operatorii pot răspunde la întrebările frecvente într-un singur clic – acest lucru reduce semnificativ timpul de răspuns, eliminând necesitatea reintroducerii fragmentelor repetitive de text.
3. Indicația permite operatorilor să îndrume clientul pe site. Ajută la evidențierea elementului dorit de pe site în mod remote, dacă clientul nu îl poate găsi. Nu permite vizitatorului site-ului să se rătăcească în gama largă de produse din magazazinul dvs.
Diferența dintre versiunea plătită a Jivochat și cea gratuită
Prețurile pentru Jivochat în Moldova