Puteți atinge un laptop, un fax, o mapă pentru hârtii, o calculatoare, chiar și un clips singuratic aflat pe birou în birou. Vedeți un administrator de sistem care a configurat rețeaua, strângeți mâna curierului care vă aduce poșta. Mulțumind meșterului pentru înlocuirea oportună a cartușului în imprimantă, intrați pe internet și încercați să găsiți site-ul dvs. Tastați în căutare produsul sau serviciul dvs. (așa cum ar face un posibil cumpărător) dar… nu îl găsiți în top. Încercați să găsiți răspunsul la întrebarea firească – cum știe audiența mea țintă că cea mai bună ofertă în funcție de cererea lor este chiar la noi?
Așa veți afla despre existența SEO (Search Engine Optimization), un serviciu pe care nu-l puteți atinge ca pe un clips pe birou sau să-l urmăriți precum înlocuirea cartușului, dar care va promova site-ul dvs. în top, ușurând căutările cumpărătorilor potențiali. Este evident că fără o optimizare de căutare corespunzătoare, site-ul va sta dezbrăcat în top, acoperindu-se rușinos de privirile vizitatorilor rare.
Să ne întoarcem la cumpărătorii țintă ai produselor și serviciilor dvs., care nu sunt dispuși să-și petreacă timpul în căutarea prelungită a celei mai bune oferte. Imaginați-vă că unul dintre ei, alocând 5 minute de timp liber la locul de muncă, uitându-se cu grijă în jur, decide să găsească produsul de care are nevoie pe internet. Deschide doar primele câteva link-uri, știind că mai departe va găsi doar site-uri de calitate scăzută, multe dintre ele abandonate de mult sau deloc legate de solicitarea sa. Și printre aceste link-uri se află site-ul dvs., care îl captivează cu sortimentul său, prețurile, designul plăcut ochiului și ușurința de utilizare. Consumatorul dvs. închide celelalte link-uri, notează cu grijă adresa, se scuză la director sub o scuză neadevărată și se îndreaptă către dvs. pentru a face cumpărături. Un scenariu de invidiat, nu-i așa?
Chiar aceasta este funcția optimizării interne SEO și ajută la promovarea site-ului în top pe anumite căutări. Cum?
Pentru aceasta, utilizăm un set de variabile, recomandând o anumită combinație în funcție de nevoile și orientarea site-ului dvs. Toate acțiunile sunt orientate spre a face site-ul să placă motoarelor de căutare. Motoarele de căutare simpatizează cu site-ul în funcție de conformitatea acestuia cu anumite formule și reguli. Un optimizator profesionist ține cont de faptul că, în ciuda cerințelor stricte, este important ca site-ul să nu-și piardă prezentabilitatea și ușurința în ochii vizitatorilor săi. Angajații SemSeo promovează site-urile exact în acest mod – luând în considerare în același timp cerințele motoarelor de căutare și psihologia comportamentului vizitatorului pe site.
Dacă nu sunteți de acord cu faptul că site-ul dvs. poartă o poreclă rușinoasă de „TOPless”, apelați rapid la specialiști care îl vor „îmbrăca” și îl vor aduce în top!
– Elaborarea nucleului semantic.
– Configurarea URL-ului prietenos.
– Descrieri meta pentru site.
– TITLE și H1.
– Interlinking.
– Optimizare de text.
– Optimizare de imagini.
– Elaborarea fișierelor sitemap.
– Indexarea site-ului în Google.
– Configurarea Google Analytics.
– Markup Google.
Schemă de lucru — Cum se desfășoară colaborarea cu noi? Ce se întâmplă în fiecare etapă a lucrărilor?