Audit Tehnic și SEO On-Page – SEO AUDITOR
SEO AUDITOR este adaptat nevoilor oricărei persoane care efectuează un audit complex al site-ului. Spre deosebire de multe alte instrumente care colectează doar erorile SEO, auditul nostru grupează problemele și oferă sfaturi pentru soluționarea lor. Cu acest instrument de audit SEO, puteți cu ușurință:
Audit Tehnic și SEO al site-ului.
- Căutați pagini cu coduri de stare 4xx
- Căutați pagini cu coduri de stare 5xx
- Verificați pagina 404.
- Verificați fișierul robots.txt
- Verificați harta site-ului XML
- Căutați pagini blocate de la indexare
- Pagini cu redirecționări 301 sau 302
- Verificați versiunile site-ului cu și fără www
- Căutați pagini cu tagul rel=”canonical” și meta tagul Refresh
- Căutați pagini prea mari
- Verificați paginile pentru erori și avertismente W3C
- Căutați URL-uri dinamice și prea lungi
- Căutați linkuri rupte
- Afișați linkul către pagina cu linkul rupt
- Afișați textul ancora și adresa linkului rupt
- Analizați legăturile interne
- Căutați pagini cu prea multe linkuri externe
- Afișați adresa paginii.
- Căutați toate linkurile externe și interne de pe pagină
- Analizați etichetele Title și meta
- Căutați etichete Title și meta goale (link către pagină, titlu, descriere, lungimea descrierii)
- Căutați etichete Title și meta prea lungi (link către pagină, titlu, descriere, lungimea descrierii)
- Căutați etichete Title și meta duplicate (link către pagină, titlu, descriere, lungimea descrierii)
- Generați fișierele robots.txt și sitemap.xml
Analiză profundă a fiecărei pagini a site-ului
- Analizați legăturile interne de pe pagină. Numărul de legături externe, interne, greutatea linkului, linkurile rupte de pe pagină
- PR-ul paginii
- Afișați titlul, etichetele meta, codificarea, erorile W3C, dimensiunea paginii, codul de stare HTTP
- Analizați indexarea în motoarele de căutare. Data cache-ului, instrucțiunile din robots.txt pentru pagina analizată
Analiza popularității în rețelele sociale pentru fiecare pagină.
- Popularitatea pe Facebook
- Mentțiuni pe Twitter
- Mentțiuni pe Google+
- Popularitatea pe LinkedIn
- Popularitatea pe Pinterest
- Marcaje pe Delicious
- Vizualizări pe StumbleUpon
- Marcaje de pagină pe Diigo
Analiza traficului pe pagină (numărul de vizite)
Analiza conținutului
- Căutați toate cuvintele cheie în tagul body, H1-H6, cuvintele evidențiate cu bold sau italic
- Căutați cuvinte cheie în title, meta tags, descrierile alt.
- Căutați descrieri alt goale
- Analizați title și meta primilor 10 concurenți.
- Analizați textul concurenților. Evidențiați toate cuvintele cheie de pe paginile concurenților
- Analizați dimensiunea textului concurenților (numărul de cuvinte, caractere).
- Analizați densitatea cuvintelor cheie a site-ului dvs. și a concurenților.
- Verificați supra-optimizarea.
- Afișați toate linkurile, ancorele, tipul de link (text sau foto)
Analiza imaginilor
- Căutați toate imaginile de pe site
- Afișați linkul către imagine
- Descrierile alt ale imaginilor. Căutați descrieri alt goale.
Recomandări
- Recomandări pentru lucrul cu textul în caz de supra-optimizare
- Recomandări pentru cuvinte cheie, etichete H1-H6
- Raport detaliat pentru optimizarea fiecărei pagini, comparație cu primii 10 concurenți.
Prețul auditului SEO AUDITOR