Sistemul amoCRM detine toate aceste functii, iar noi va vom ajuta .
Aplicatie versatila
pentru telefoanele mobile
Accesul de pe orice smartphone
cu iesire la internet
Unul din liderii printre sistemele CRM pentru
vanzari in America si Europa
Modul de vanzari;
Campuri suplimentare;
Campuri obligatorii pentru completare;
Stabilirea drepturilor de utilizator.
Colectarea automata a cererilor, plasate prin intermediul formularului de feedback. Clientii vostri lasa pe site datele de contact, iar in amoCRM este creata in mod automat operatia comerciala si contactul cu completarea campurilor corespunzatoare
Atribuirea automata a sarcinilor la schimbarea statutului unei operatiuni comerciale.
Atribuirea automata a sarcinilor in circumstante diferite.
Expedierea automata a mesajelor cu conditii prestabilite.
Este necesar pentru a urmari eficienta canalelor de publicitate. Acest lucru va permite sa identificati in mod clar sursa cererii.
Setarea KPI managerilor conform volumului si numarul de vanzări.
Instruirea colaboratorilor pentru a lucra in sistem.
Permite apelarea managerilor din interfata amoCRM, apelurile sunt inregistrate si fixate la operatii. Este posibilitatea de a asculta si descarca inregistrarea convorbirii.
Cum sa analizam corect modulul de vanzari. Calculam conversia, cautam locurile slabe. Analiza de eficacitate a managerilor.
Scoring. Vom ajuta la clarificarea si configurarea indicatorilor de scoring.
Prognoza vanzarilor.
Permite sa trimiteti mesaje clientilor conform unei machete prestabilite cu preluarea datelor din cartela clientului, in asa mod, ca sa va puteti adresa clientului pe nume chiar si la expedierea automatizata a mesajelor
Pentru companiile mari efectuam o analiza profundata a departamentului de vanzari si ulterior venim cu o solutie pentru optimizarea structurii si functionarii a departamentului de vanzări.
Permite de a vedea toata informatia necesara din 1C – nomenclatura si marfa prezenta in stoc, preturile actuale si multe altele.
Faceti contracte, eliberati facturi si acte din interfata amoCRM intr-un singur click. Toate datele de la client sunt preluate din cartela de contact.
Permite managerului de a se orienta rapid in timpul convorbirii si sa aiba la indemana toate raspunsurile posibile la intrebari la prelucrarea reclamatiilor