Eroare: Nu am găsit formularul de contact.

Compania Mail.Ru Group a publicat astazi raportul anual si raportul segmentar auditat pentru 2012, precum si datele preliminare neauditate privind veniturile segmentare pentru trimestrul 1 din 2013.
Principalii indicatori financiari si operationali
– In trimestrul 1 din 2013, venitul segmentar total al companiei a crescut cu 29,4% fata de aceeasi perioada a anului precedent si a atins 6,25 miliarde ruble.
– Factorii care au influentat cel mai mult cresterea companiei sunt publicitatea contextuala si jocurile MMO. Veniturile din aceste surse au crescut cu 47,9% si respectiv 41,5%.
– S-a remarcat o imbunatatire a ritmului de crestere a publicitatii media, ale carei venituri au crescut in perioada respectiva.
– Audienta lunara a portalului Mail.Ru in martie 2013 a fost de 34,7 milioane utilizatori.
– Audienta zilnica a retelei sociale Odnoklassniki in martie 2013 a fost de 39,3 milioane utilizatori.
– Venitul segmentar total al companiei a fost de 21,15 miliarde ruble, EBITDA segmentara totala – 11,53 miliarde ruble, profitul net total – 8,55 miliarde ruble.
– Venitul Mail.ru Group din investitiile in active strategice — „VKontakte” si Qiwi — a scazut in 2012 cu 13,7%, ajungand la 291 milioane ruble.
Maksim Klyagin, analist la UK „Finam Management”:
Raportul prezentat de Mail.ru Group poate fi evaluat in ansamblu ca fiind foarte pozitiv. In ultima perioada raportata si pentru intreg anul 2012, grupul a demonstrat rezultate destul de bune. In pofida reducerii inventarului publicitar, compania a mentinut un ritm ridicat de crestere a principalilor indicatori financiari. Incetinirea dinamicii vanzarilor in T1 este un factor moderat negativ, dar ne asteptam la o crestere mai rapida pe termen mediu. Consideram ca raportul va sustine cotatiile in perioada medie. Investitorii interpreteaza pozitiv datele publicate. Astazi actiunile sunt tranzactionate intr-un trend ascendent si au crescut deja cu peste 3%.
Corectia observata in ultimele luni este legata in principal de contextul general nefavorabil al pietei si de lichiditatea relativ scazuta a actiunilor.
Scaderea profitului net al „VKontakte” este in general un factor neutru pentru o companie inovatoare cu crestere rapida. Principala presiune asupra profitabilitatii a venit din cresterea cheltuielilor legate de extinderea afacerii, ceea ce este o strategie justificata de dezvoltare intr-o piata competitiva si dinamica si creeaza o baza solida pentru cresterea profiturilor si a valorii companiei pe termen mediu.