Măsurarea conversiilor cu ajutorul obiectivelor inteligente – Pagina principală
Pagina principală / Știri / Măsurarea conversiilor cu ajutorul obiectivelor inteligente

Măsurarea conversiilor cu ajutorul obiectivelor inteligente

29.08.2025

Ce sunt Obiectivele inteligente?

Obiectivele inteligente sunt un nou tip de obiectiv în Google Analytics (GA). Acestea vă ajută să recunoașteți utilizatorii site-ului dvs. web cei mai implicați și să le numărați vizitele drept conversii.

Beneficii cheie

  • Cu Obiectivele inteligente, puteți măsura cele mai importante vizite pe site-ul dvs. web prin intermediul a peste 30 de valori, cum ar fi durata sesiunii, paginile vizualizate, locația utilizatorului, dispozitivul și browserul.
  • Obiectivele inteligente vă ajută să optimizați campaniile importate în AdWords.

Cine poate beneficia de Obiectivele inteligente?

  • Agenții de publicitate care nu urmăresc conversiile

Obiectivele inteligente vă permit să măsurați mai mult decât afișări și clicuri, ci și să mergeți mai departe. Cu toate acestea, ar trebui să le creați numai dacă nu aveți posibilitatea de a urmări conversiile reale, cum ar fi achizițiile, clienții potențiali și apelurile.

  • Pentru agenții de publicitate cu volume reduse de conversii în AdWords

Crearea Obiectivelor Inteligente vă va ajuta să urmăriți mai bine conversiile. Acest lucru vă va permite să luați decizii mai informate și să utilizați eficient licitarea automată și alte instrumente.

  • Pentru agenții de publicitate care urmăresc doar implicarea, durata sesiunii sau paginile per sesiune

Obiectivele Inteligente vă permit să urmăriți aceste valori într-un mod avansat. Drept urmare, vă puteți optimiza eficient campaniile și puteți crește conversiile.

Doriți să vă optimizați campaniile?

Apoi creați Obiective Inteligente și importați-le în AdWords.

Doar câțiva pași

Pasul 1: Activați Obiectivele Inteligente în Google Analytics

Aflați dacă contul dvs. este eligibil.

  • Conectați conturile dvs. Google Analytics și AdWords.
  • Contul AdWords conectat trebuie să fi trimis cel puțin 500 de clicuri către vizualizarea Analytics selectată în ultimele 30 de zile.
  • Vizualizarea nu trebuie să primească mai mult de 10 milioane de accesări pe zi.

Dacă vizualizarea îndeplinește aceste cerințe, puteți crea un Obiectiv inteligent pentru aceasta.

  • Accesați fila Administrator și selectați vizualizarea dorită.
  • În coloana Vizualizare, faceți clic pe Obiective.
  • Faceți clic pe + Obiectiv.
  • Alegeți Obiectiv inteligent (dacă este disponibil).
  • Introduceți un Nume și faceți clic pe Salvare.

Nu sunt necesare setări suplimentare, motiv pentru care aceste obiective sunt numite „inteligente”!

Pasul 2: Importați Obiectivele inteligente în AdWords

Pentru a optimiza difuzarea anunțurilor cu Obiective inteligente, trebuie mai întâi să le importați în AdWords. Iată cum:

  • Conectați-vă la contul dvs. AdWords, faceți clic pe fila Instrumente și selectați Conversii.
  • În meniul din stânga, selectați Analize.
  • Bifați casetele de lângă obiectivele și tranzacțiile pe care doriți să le importați. Faceți clic pe Continuare.
  • Pe pagina următoare, configurați setările pentru toate obiectivele și tranzacțiile selectate. Faceți clic pe Importați obiective.

AdWords va începe acum să importe date din contul dvs. Analytics. Datele colectate înainte de activarea acestei funcții nu vor fi transferate.

Pasul 3: Optimizați-vă contul AdWords cu Obiective inteligente

Pentru a vă optimiza contul AdWords cu Obiective inteligente, puteți seta manual sumele CPC sau puteți utiliza strategia flexibilă de licitare CPA țintă.

După importarea Obiectivelor inteligente în AdWords, acordați-i timp pentru ca acesta să colecteze suficiente date. Datele de la 50-100 de conversii sunt suficiente.

Dacă aveți un CPA țintă, împărțiți costul anunțurilor dvs. la numărul de Obiective inteligente finalizate. Acesta este CPA-ul dvs. Îl puteți seta ca țintă în AdWords. Asigurați-vă că setați coloana Conversii să afișeze doar Obiective inteligente.