Eroare: Nu am găsit formularul de contact.
Ce sunt Obiectivele inteligente?
Obiectivele inteligente sunt un nou tip de obiectiv în Google Analytics (GA). Acestea vă ajută să recunoașteți utilizatorii site-ului dvs. web cei mai implicați și să le numărați vizitele drept conversii.
Obiectivele inteligente vă permit să măsurați mai mult decât afișări și clicuri, ci și să mergeți mai departe. Cu toate acestea, ar trebui să le creați numai dacă nu aveți posibilitatea de a urmări conversiile reale, cum ar fi achizițiile, clienții potențiali și apelurile.
Crearea Obiectivelor Inteligente vă va ajuta să urmăriți mai bine conversiile. Acest lucru vă va permite să luați decizii mai informate și să utilizați eficient licitarea automată și alte instrumente.
Obiectivele Inteligente vă permit să urmăriți aceste valori într-un mod avansat. Drept urmare, vă puteți optimiza eficient campaniile și puteți crește conversiile.
Apoi creați Obiective Inteligente și importați-le în AdWords.
Pasul 1: Activați Obiectivele Inteligente în Google Analytics
Aflați dacă contul dvs. este eligibil.
Dacă vizualizarea îndeplinește aceste cerințe, puteți crea un Obiectiv inteligent pentru aceasta.
Nu sunt necesare setări suplimentare, motiv pentru care aceste obiective sunt numite „inteligente”!
Pasul 2: Importați Obiectivele inteligente în AdWords
Pentru a optimiza difuzarea anunțurilor cu Obiective inteligente, trebuie mai întâi să le importați în AdWords. Iată cum:
AdWords va începe acum să importe date din contul dvs. Analytics. Datele colectate înainte de activarea acestei funcții nu vor fi transferate.
Pasul 3: Optimizați-vă contul AdWords cu Obiective inteligente
Pentru a vă optimiza contul AdWords cu Obiective inteligente, puteți seta manual sumele CPC sau puteți utiliza strategia flexibilă de licitare CPA țintă.
După importarea Obiectivelor inteligente în AdWords, acordați-i timp pentru ca acesta să colecteze suficiente date. Datele de la 50-100 de conversii sunt suficiente.
Dacă aveți un CPA țintă, împărțiți costul anunțurilor dvs. la numărul de Obiective inteligente finalizate. Acesta este CPA-ul dvs. Îl puteți seta ca țintă în AdWords. Asigurați-vă că setați coloana Conversii să afișeze doar Obiective inteligente.