Publicitatea contextuala – este o metode de publicitate unde publicitatea este amplasata pe site-urile motoarelor de cautare. Ea, nicidecum nu are legatura cu activitatile SEO. Ca sa intelegeti mai bine ideea, accesati site-ul GOOGLE.MD si in casuta de cautare scrieti: „Creare web site”. In coloana principala, vor fi rezultatele cautarii, dar in coloana din dreapta va si publicitatea contextuala a diferitor site-uri.
Publicitatea contextuala este o aplasare exclusixa a informatiei despre compania dvs in locuri efective, amplasate pe prima pagina a cautarii in motorul de cautare GOOGLE.
Ce ne da publicitatea contextuala?
- Posibilitatea repida de a atrage clientii pe site-ul dvs.
- Plata se determina dupa numarul cantitatii de click-uri.
- Google Adwords poate functiona chiar si pentru cei ce nu au site, dar vor sa aiba o afacere pe internet.
- Puteti regla cheltuielile dvs si controla procesul de depunere a anunturilor.
Daca publicitatea dvs va fi amplasata in locul destinat publicitatii contextuale, atunci numarul de vizitatori ai site-ului dvs se va mari de citeva ori. In acest caz vizitatorii se vor opri anume la site-ul dvs. Veti sti cu siguranta ce placeri si nevoi are utilizatorul dvs si anume aceasta ii veti prezenta.
De asemenea, trebuie de remarcat faptul ca publicitatea contextuala permite schimbarea operativa a continutului mesajului publicitar, ce da o posibilitate nu numai de a reglementa, dar si de a consolida impactul anunturilor si a face publicitate promotiilor de termen scurt.
Pentru niste rezultate efective, noi indeplinim urmatoarele:
Ca rezultat, veti primi o publicitate, care va fi gasita doar de clientii potentiali, care pe parcurs vor deveni fideli companiei dvs, dar si veti putea controla si optimiza cerintele utilizatorilor.