Publicitatea contextuala in motoarele de cautare

Publicitatea contextuala – este o metode de publicitate unde publicitatea este amplasata pe site-urile motoarelor de cautare. Ea, nicidecum nu are legatura cu activitatile SEO. Ca sa intelegeti mai bine ideea, accesati site-ul GOOGLE.MD si in casuta de cautare scrieti: „Creare web site”. In coloana principala, vor fi rezultatele cautarii, dar in coloana din dreapta va si publicitatea contextuala a diferitor site-uri.

Publicitatea contextuala este o aplasare exclusixa a informatiei despre compania dvs in locuri efective, amplasate pe prima pagina a cautarii in motorul de cautare GOOGLE.

Ce ne da publicitatea contextuala?

  1. Posibilitatea repida de a atrage clientii pe site-ul dvs.
  2. Plata se determina dupa numarul cantitatii de click-uri.
  3. Google Adwords poate functiona chiar si pentru cei ce nu au site, dar vor sa aiba o afacere pe internet.
  4. Puteti regla cheltuielile dvs si controla procesul de depunere a anunturilor.

Daca publicitatea dvs va fi amplasata in locul destinat publicitatii contextuale, atunci numarul de vizitatori ai site-ului dvs se va mari de citeva ori. In acest caz vizitatorii se vor opri anume la site-ul dvs. Veti sti cu siguranta ce placeri si nevoi are utilizatorul dvs si anume aceasta ii veti prezenta.

De asemenea, trebuie de remarcat faptul ca publicitatea contextuala permite schimbarea operativa a continutului mesajului publicitar, ce da o posibilitate nu numai de a reglementa, dar si de a consolida impactul anunturilor si a face publicitate promotiilor de termen scurt.

Pentru niste rezultate efective, noi indeplinim urmatoarele:

  • efectuam o selectare optima a cuvintelor cheie dupa interogarile efectuate de utilizatori (cum ar fi un nucleu semantic), pe care utilizatorii le folosesc la scrierea interogarii in casuta de cautare a motoarelor de cautare. Pentru acest lucru este necesar de avut cunostinte in domeniul efectuarii corecte a listei cuvintelor cheie.
  • folosind cuvintele chieie, vom compune un anunt efectiv, (dupa cerintele Google™), pentru amplasarea lui in locul destinat publicitatii contextuale, cu scopul de a attrage clientii pe site-ul dvs – sa dam un stimulent pentru o tranzactie mai rapida a site-ului dvs.
  • cream si setam contul dvs – luind in considerare caracteristicile companiei dvs (asa fel de cont permite stocarea informatiei despre companie).
  • plasarea anuntului;
  • efectuam o monotorizare continua a reactiei utilizatorilor anuntului dvs, iar daca este necesar, facem modificari in texte sau in nucleul semantic in scopul de a maximiza efectul de publicitate contextuala – atragerea citor mai multi clienti pentru compania dvs, care sa va aduca un profit decent.

Ca rezultat, veti primi o publicitate, care va fi gasita doar de clientii potentiali, care pe parcurs vor deveni fideli companiei dvs, dar si veti putea controla si optimiza cerintele utilizatorilor.

Trimite cererea

Noutăți

Din păcate acest articol este disponibil doar în Rusă. ...

Din păcate acest articol este disponibil doar în Rusă. ...

Din păcate acest articol este disponibil doar în Rusă. ...

Din păcate acest articol este disponibil doar în Rusă. ...