Publicitatea contextuala Google. Publicitate in motoarele de cautare

  Pentru a atrage atentia clientilor se poate de folosit diferite tipuri de publicitate, dar o astfel de strategie poate intreprinde orice companie. Deci cum pe fonul a sute si chiar sute de mii de concurenti sa te evidentiezi si sa atragi atentia clientului anume la site-ul dvs ? O publicitate contextuala reprezinta cea mai buna solutie pentru cei, care vor sa se evidentieze de masele gri si sint obisnuiti sa fie cei mai solicitati.

  Cautarea conform cuvintelor cheie, care vor conduce clientul prin intermediul celor mai populare motoare de cautare anume la anuntul dvs si afisarea link-ului dvs separate de celelalte, vor indreptati nemijlocit asteptarile dvs si vor aduce rezultate uimitoare. Trebuie de mentionat, ca puteti plasa prin intermediul publicitatii contextuale orice link, inclusiv si link-ul direct catre o pagina anumita a site-ului. In acest mod, prin intermediul utilizarii link-ului direct veti putea fara obstacole suplimentare, sa informati clientul cu anume acea informatie, pe care doriti sa o comunicati.

  Eficacitatea unei astfel de publicitati este in primul rind faptul, ca publicitatea contextuala este orientata spre un anumit consumator, care asteapta sa gaseasca in internet o anumita informatie. Anuntul dvs in internet se va dovedi a fi primul in vizorul potentialului client, ce va spori considerabil capacitatea dvs de concurenta. Un plus enorm reprezinta deasemenea posibilitatea de a verifica numarul de vizite efectuate de consumatori pe paginile site-ului dvs, stabilind prioritatile sale in legatura cu vizitarea paginilor alese. Dvs demonstrati clientului dvs ceea ce considerati necesar, prin acest mod, acesta reprezinta clientului produsul dvs, dat fiind ca publicitatea contextuala este bazata pe afisare doar prin redactarea unor cuvinte, expresii care le contine, care corespuns serviciilor dvs.

Ca sa comandati o publicitate contextuala trebuie doar sa fiti siguri de faptul ca dvs va doriti cu adevarat sa aveti succes.

Si tineti minte ca prioritatea de baza a publicitatii contextuale, se rezuma pe faptul ca ea va permite nu doar sa gasiti clienti, ci si clientii sa va gaseasca pe dvs.  

Organizarea si conducerea actiunilor de publicitate contextuala - structura serviciilor (Publicitatea contextuala in motoarele de cautare):

  • Elaborarea strategiii actiunilor de publicitate - Colectarea informatiei despre serviciile de publicitate, despre clienti, despre auditoriu si despre formarea conceptelor.
  • Setarea actiunilor de publicitate- Pregatirea, formarea cuvintelor cheie, corectarea greselilor si aprobarea actiunilor de publicitate.
  • Controlul actiunilor de publicitate - Controlul actiunilor de publicitate, inclusiv solutionarea problemelor depistate pe parcurs, cu scopul de a atinge cele mai reusite rezultate.
  • Analiza actiunilor de publicitate si prezentarea acesteia - Raport analitic cu comentarii si sugestii.
  • Sugestii pentru marirea profitului cauzat de actiunile de publicitate - Sugestiile sunt bazate pe analiza actiunilor de publicitate

ico-pdf-32Contractul actiunilor de publicitate in motorul de cautare Google AdWords (0.2 МБ)

ad


Clientii nostri

Noutați


Articole

Promovarea în